BESPLATNA DOSTAVA
ISPORUKA ODMAH
POVRAĆAJ ROBE DO 60 DANA
NOVI POPUSTI I AKCIJE SVAKOG DANA
011/ 381 81 84
Poštovani,
dobili ste pošiljku od nas i ne odgovara Vam veličina ili proizvod ili želite da iskoristite reklamaciju? U slučaju reklamacije proizvod mora da bude čist, higijenski i propisno upakovan sa etiketama na njemu. Prilikom preuzimanja paketa proverite da li je paket zapakovan ili zalepljen brendiranom trakom Factcool kompanije i da li je kompletan. U slučaju da u paketu nedostaje proizvod, situaciju treba da prijavite kurirskoj službi koja Vam je dostavila pošiljku u roku do 24 sata. Ako je paket otvoren ili nije lepljen brendiranom trakom Factcool kompanije, takav paket ne primajte, jer za takve pakete ne snosimo odgovornost i reklamacija se u tom slučaju ne može prihvatiti od strane kurirske službe.
Paket mora biti poslat do 60 dana od dana preuzimanja i u originalnom pakovanju - kutija od proizvoda ne sme biti ulepljena lepljivom trakom jer će u suprotnom biti vraćena!
Pre nego što izvršite povraćaj robe, molimo Vas da popunite onlajn formular za Povraćaj robe. Pošiljke za reklamacije šaljite bilo kojom kurirskom službom.
Prilikom slanja paket šaljite na adresu magacina FACTCOOL doo, Jugoslovenska 59, 25234 Lalić troškove snosite sami i naznačite bez otkupnine jer će u suprotnom biti vraćen. Paket stiže do nas treći radni dan do 11 sati. Novac će Vam biti vraćen na tekući račun koji ste naveli u formularu.
U slučaju nesaobraznosti proizvoda u obavezi ste da nas kontaktirate putem Call centra ako ste u mogućnosti odmah nakon prijema robe, ili najkasnije do 24h.
Garancija
Uslovi garancije
Ako proizvod pokaže očigledne nedostatke, to jest, ako je roba kupcu prodata u oštećenom transportnom pakovanju, kupac je dužan da ne preuzme robu. U ovom slučaju, kupac će zadržati njegovo pravo da se obezbedi pravilno sprovođenje prodavca ili pravo na povraćaj kupoprodajne cene prema izboru kupca.
U slučaju da nakon preuzimanja robe Kupcu nastanu greške u garantnom roku, Kupac može da iskoristi svoju garanciju.
Dužina garantnog roka je određena prema važećem Zakonu, u trajanju od 24 meseca, sa izuzetcima ustanovljenim Zakonom.
Garantni rok počinje od dana kada kupac preuzme robu. Odgvorno lice će ovu robu preuzeti, prekontrolisaće pošiljku, dokumentaciju (fakturu, račun, pakovanje). Rok za reklamaciju je datum od preuzimanja od kurira ili poštara. Robu poslatu pouzećem, prodavac nepreuzima; preporučujemo da osigurate robu. Kupac je ovlašćen da odustane od ugovora u svim slučajevima ustanovljenim Zakonom. U slučaju odustanka od ugovora, ugovor se od početka otkazuje a ugovorna lica su u obavezi da vrate sve što su na osnovu ugovora pružili.
NAPOMENA: Prilikom povraćaja robe i slanja paketa, troškove slanja snosi pošiljalac tj. Vi. Ako navedete poštarinu ili otkup, pošiljka će Vam se automatski vratiti. Ukoliko pošiljku šaljete POST EXPRESSOM a navedete poštarinu ili otkup, pošiljka će se vratiti u Vašu poštu. U slučaju da odbijete pošiljku ona postaje vlasništvo pošte. Tada nažalost više ništa ne možemo učiniti. Ako Vam službenici pošte budu tvrdili suprotno, molimo da ih uputite na ovaj tekst.
INFO: Zamena artikala nije moguća. Za vraćenu robu vratićemo Vam novac na tekući račun, ali svakako možete da poručite ponovo.