BESPLATNA DOSTAVA
ISPORUKA ODMAH
POVRAĆAJ ROBE DO 60 DANA
NOVI POPUSTI I AKCIJE SVAKOG DANA
011/ 381 81 84
Ovo su Opšti uslovi korišćenja privrednog društva FROGIES d.o.o. LALIĆ ( ODŽACI ), čije je registrovana adresa u LALIĆU ( ODŽACI ), Ul. Jugoslovenska 59, MB 21154253, PIB 109279558, Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta pod šifrom delatnosti 47.91 - koji se odnose na prodaju i kupovinu robe putem Vebsajta, kao i za korišćenje Vebsajta, mail adresa [email protected].
Radno vreme Call centra je od 8:00 do 16:00 sati. Broj telefona 011 / 381 81 84.
UVOD
Dobrodošli na Opšte uslove korišćenja Vebsajta privrednog društva FROGIES d.o.o. Lalić ( Odžaci ).
Molim vas da pročitate ove odredbe pažljivo pre nego što pristupite Vebsajtu ili pre nego što naručite bilo koju robu putem Vebsajta.
Ukoliko pristupate Vebsajtu i/ili ako naručujete robu putem Vebsajta slažete se da budete obavezani sa ovim Opštim uslovima korišćenja.
SADRŽAJ
4. KUPOVINA ROBE I SKLAPANJE UGOVORA
5. PRAVO POTROŠAČA NA ODUSTANAK OD UGOVORA
8. ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA I PRIVATNOST
9. DODATNE USLUGE
12. PRIMENJIVO PRAVO I NADLEŽNOST
14. USLOVI KORIŠĆENJA POKLON VAUČERA I KODOVA ZA SNIŽENJE
1. DEFINICIJE
1.1 Reči u tekstu imaju sledeće značenje:
“FROGIES” ili “mi” označava privredno društvo FROGIES d.o.o. Lalić, čije je registrovana adresa u Laliću, Ul. Jugoslovenska 59, MB 21154253, PIB 109279558, telefon 011 381 81 84
“Ugovor” označava Ugovor o prodaji robe zaključen između Potrošača i FROGIES-a
“Potrošač” označava fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.
“Roba” označava robu prikazanu za prodaju na Vebsajtu.
“Lični podaci” označava informacije dostavljene od strane Potrošača prilikom registracije na Vebsajtu ili prilikom naručivanja robe putem Vebsajta.
“Opšti uslovi” označava ove Opšte uslove korišćenja.
“Vebsajt” označava sajt na adresi www.frogies.rs.
2.1 Pristup
(a) Omogućen vam je pristup Vebsajtu u skladu sa ovim Opštim uslovima i svaka porudžbina mora biti izvršena isključivo u skladu sa ovim Opštim uslovima.
2.2 Registracija i davanje Ličnih podataka
(a) Registracija nije obavezna, međutim ako se registrujete onda možete pratiti status vaše porudžbine i nećete biti u obavezi da ponovo ostavite vaše Lične podatke kada ponovo budete naručivali robu putem Vebsajta.
(b) Registrovanjem kao korisnik Vebsajta, vi garantujete:
i. da su Lični podaci koje ste ostavili kada ste se registrovali na Vebsajtu tačni, precizni i važeći u svakom smislu i
ii. da će te nas bez odlaganja obavestiti o svakoj izmeni vaših Ličnih podatka tako što ćete vaše Lične podatke izmeniti na vašem korisničkom nalogu.
(c) Saglasni ste da se ne predstavljate pod tuđim imenom ili da nećete koristite lažno ime ili ime koje nemate prava da koristite.
3. ROBA I CENE
3.1 Opis robe
(a) Opis glavnih karakteristika Robe se može naći na stranama Vebsajta na kojima se nalazi Roba.
(b) Mi ulažemo sve napore kako bi obezbedili da opisi i specifikacije Robe budu tačni. Ipak, može se desiti da prikaz boje Robe na Vebsajtu odstupa od stvarne boje Robe u prirodi.
3.2 Dostupnost
(a) Mi ulažemo sve napore kako bi obezbedili da svi detalji, opisi i cene Robe koje su prikazane na Vebsajtu budu tačne u vreme kada su unete. Iako se trudimo da Vebsajt bude ažuran koliko je to moguće, informacije na Vebsajtu u određeno vreme ne moraju na pravi način da odražavaju dostupnost Robe u trenutku porudžbine. Cena Robe će biti iskazana u okviru Odobrenja porudžbine. Roba ne mora biti isporučena u slučaju ako je nema u dovoljnoj količini o čemu će potrošač biti blagovremeno obavešten, takođe roba ne mora biti poslata ako je uočeno oštećenje artikla.
3.3 Cena Robe
(a) Cene Robe na Vebsajtu su prikazane na način da uključuju PDV i sve druge zakonske poreze i takse (ako je primenjivo), ali iskazane cene ne uključuju i troškove dostave. Troškovi dostave mogu da se razlikuju u zavisnosti od izabranog načina dostave, prevoznika i načina plaćanja.
(b) Cene i ponude/popusti mogu da se menjaju i možda će biti omogućene samo u ograničenom vremenskom periodu. Sve cene i ponude zavise od dostupnosti i mogu biti povučene ili izmenjene u skladu sa diskrecionom odlukom FROGIES-a.
(c) Na Vebsajtu je prezentovana velika količina Robe i moguće je da uprkos uloženim naporima cene neke Robe na Vebsajtu budu pogrešno označene. Ukoliko FROGIES otkrije grešku u ceni Robe koju ste naručili o tome ćemo vas obavestiti
što je pre moguće i daćemo vam mogućnost da ponovo naručite Robu po pravoj ceni ili da otkažete porudžbinu.
3.4 Izjave
(a) FROGIES izjavljuje da u momentu kada Potrošač primi Robu:
i. Roba poseduje karakteristike opisane od strane FROGIES-a na Vebsajtu ili od strane proizvođača ili da Roba poseduje karakteristike koje Potrošač očekuje u skladu sa prirodom robe i povezanim reklamama.
ii. Roba može biti upotrebljena na način koji je naveo FROGIES ili u svrhu za koju se roba takve vrste uobičajno koristi.
iii. Roba je dostavljena u odgovarajućem broju, merama ili težini.
(b) FROGIES dostavlja kupljenu Robu Potrošaču u odgovarajućem broju, kvalitetu i dizajnu
3.5 Pakovanje
(a) Ako nije drugačije ugovoreno Roba se pakuje na uobičajan način, u suprotnom Roba se pakuje na način da se obezbedi njena zaštita i čuvanje.
3.6 Pregled Robe
(a) Potrošač će pregledati Robu, njene karakteristike i količinu što je pre moguće posle momenta preuzimanja.
4. KUPOVINA ROBE I SKLAPANJE UGOVORA
4.1 Generalne informacije
(a) Prezentacija Robe na Vebsajtu predstavlja poziv da se uputi ponuda za kupovinu pod datim uslovima.
(b) Pritiskom na polje "Potvrda porudžbine" na zadnjem koraku postupka naručivanja Potrošač je izdao obavezujuću ponudu za kupovinu i obavezan je da izvrši plaćanje ukoliko porudžbina bude odobrena.
(c) Ugovorna strana sa kojom je Ugovor zaključen je FROGIES.
(d) Stupanjem u ugovorni odnos sa FROGIES-om imate sva potrošačka prava predviđena Zakonom o zaštiti potrošača (Zakon).
4.2 Naručivanje
(a) Izaberite količinu i veličinu Robe onda pritisnite polje “Dodaj u korpu” posle idete na "Kasu".
(b) Možete da proverite količinu, boju i veličinu Robe ili čak izbacite Robu iz svoje korpe pre nego što potvrdite porudžbinu.
(c) Moraćete da ostavite svoje Lične podatke, adresu za fakturisanje (koja mora odgovarati vašoj adresi na platnoj katrici) i adresu isporuke. Ako ste registrovani korisnik moraćete da uđete na vaš nalog. Ako ste novi korisnik možete da se registrujete na Vebsajtu.
(d) Označite vrstu isporuke i način plaćanja. Posle ostavite vaše Lične podatke, adresu za fakturisanje i vašu adresu.
(e) Pre nego što potvrdite vašu porudžbinu, pregledajte još jednom vašu korpu kako bi ste se uverili da sve karakteristike Robe kao što su boja i veličina odgovaraju vašim zahtevima i onda pritisnite polje “Poručiti”. Slanjem porudžbine putem Vebsajta, garantujete da ste sposobni da uđete u obavezujuću ugovor i da imate 18 godina.
(f) Jednom potvrđena porudžbina ne može biti promenjena, međutim vi možete da otkažete porudžbinu koristeći Vaš nalog, a ako niste registrovani onda putem linka: https://www.frogies.rs/return, osim ukoliko Roba nije spakovana i poslata. Paket ne morate preuzeti ako niste u mogućnosti da ga preuzmete.
4.3 Plaćanje
(a) Plaćanje prilikom isporuke Robe:
i. Plaćanje prilikom isporuke je dostupno na nekim lokacijama. Obaveštavamo vas da ako odaberete da platite Robu prilikom preuzimanja saglasni ste da vam FROGIES vrati novac na vaš bankovni račun u slučaju da otkažete Ugovor.
(b) Troškove plaćanja možete videti ovde (ovde).
(c) Svaki napor je uložen da se osigura da kupovina putem Vebsajta bude bezbedna i sigurna. FROGIES ne može biti odgovoran za bilo kakvu prevarnu upotrebu Vebsajta.
(d) Trošak daljinske komunikacije nije predmet bilo kakve dodatne naplate (FROGIES ne naplaćuje bilo kakvu dodatnu naknadu - vi samo plaćate naknadu vašem internet/telefonskom provajderu).
4.4 Troškovi isporuke
(a) Troškovi isporuke se dodatno naplaćuju i nisu uključni u prikazanu cenu Robe, a njihova visina zavisi od usluge koju je Potrošač izabrao i količine/težine Robe koja je naručena. Ukoliko FROGIES ne dostavi Robu ona će biti dostavljena od strane trećih lica koja obavljaju delatnost dostavljanja. Usluge isporuke obezbeđene od strane treće strane su predmet njihovih Opštih uslova.
(b) O troškovima isporuke možete se informisati na web stranici u odeljku DOSTAVA I PLAĆANJE, kao i prilikom kreiranja porudžbine. Takođe iznos troškova isporuke dobićete putem potvrdnog imejla nakon kreiranja porudžbine.
4.5 Ugovor
(a) Nakon što izvršite porudžbinu primićete obaveštenje da je vaša porudžbina primljena. Ovo ne znači da je vaša porudžbina odobrena. Vaša porudžbina predstavlja ponudu FROGIES-u da se zaključi Ugovor.
(b) Sve porudžbine su predmet odobravanja od strane FROGIES-a, koji će vam u slučaju odobravanja porudžbine poslati imejl koji potvrđuje odobravanje vaše porudžbine (“Porudžbina je primljena”). Ugovor se smatra zaključenim kada vam je poslat potvrdni mejl sa brojem porudžbine i odnosi se samo na Robu koja je navedena mejlu. FROGIES nije u obavezi da vam dostavi bilo koju Robu, koja je možda deo vaše porudžbine dok Odobrenje porudžbine u odnosu na tu Robu nije poslato u posebnom imejlu [email protected]
(c) Vi ćete takođe biti obavešteni o neprihvatanju vaše porudžbine.Neprihvatanje porudžbine može uslediti zbog sledećeg:
i. Roba koju ste naručili nije nastanju.
ii. Robu koju ste naručili nam nijeisporučena od strane našeg dobavljača ili je dostavljena Roba oštećena.
iii. Nismo u mogućnosti da pribavimo ovlašćenje za vaše plaćanje.
iv. Postoji greška u naznačenoj ceni ili opisu Robe.
v. Vi ne ispunjavate kriterijume da izvršite porudžbinu u skladu sa kriterijumima postavljenim u ovim Opštim uslovima.
4.6 Spajanje porudžbina
(a) FROGIES ne vrši spajanje porudžbina niti više porudžbina mogu biti dostavljene jednom isporukom.
5. PRAVO POTROŠAČA NA ODUSTANAK OD UGOVORA
5.1 Potrošač ima pravo da odustane od Ugovora kojim je kupio Robu putem Vebsajta bez navođenja razloga zbog kojeg odustaje od Ugovora i to u roku od 14 dana od dana kada je Roba dospela u državinu Potrošača ili lica koje je on odredio.
(a) Potrošač ima pravo da odustane od Ugovora u bilo kom trenutku od trenutka poručivanja do trenutka preuzimanja robe.
5.2 Računanje roka za odustanak Potrošača od Ugovora
(a) Rok od 14 dana računa se od trenutka kada Roba dospe u državinu Potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio Potrošač, a koje nije prevoznik.
(b) Kada Potrošač jednom porudžbinom naruči više vrsta Robe koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene Robe dospe u državinu Potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio Potrošač, a koje nije prevoznik.
(c) Kada se isporuka Robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu Potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio Potrošač, a koje nije prevoznik.
5.3 Kako odustati od Ugovora
Odustajanje od ugovora prvenstveno se vrši putem obrasca namenjenog za vraćanje robe, koji je dostupan na sajtu, gde ćemo od vas tražiti da popunite svoje podatke i detalje relevantne porudžbine. Takođe možete odustati od ugovora slanjem e-pošte na [email protected]
(b)Robu morate poslati poštom ili bilo kojom kurirskom službom najkasnije u roku od 60 dana od datuma kada je FACTCOOL obavešten o vraćanju dela ili cele porudžbine na adresu koja se pojavljuje nakon popunjavanja obrasca za vraćanje .
5.4 Povraćaj Robe
(a) Zamena robe nije moguća. Ako ste zainteresovani za robu u drugoj boji ili veličini, možete kreirati novu porudžbinu na osnovu trenutne dostupnosti na našoj veb stranici. Robu iz originalne porudžbine pošaljite na adresu naznačenu za povraćaj robe u roku od 60 kalendarskih dana od dana popunjavanja obrasca za povrat. Sredstva za vraćenu robu biće vam prebačena u roku od 14 kalendarskih dana.
(b) Vraćena Roba mora biti neoštećena, čista, u originalnom pakovanju, nenošena sa originalnim oznakama i u stanju i vrednosti u kakvoj ste je primili. Roba mora biti vraćena kompletna zajedno sa dodacima, dokumentacijom i poklonima (ukoliko ste ih primili).
VAŽNA INFORMACIJA: Donji veš iz higijenskih razloga ne može se vratiti.
(c) Svako vraćanje se vrši tako što ispunite obrazac za Povratak robe i pošaljete bilo kojom kurirskom službom ali preporučujemo City Express, AKS ili POST EXPRESS (Pošta Srbije). Troškove vraćanja snosi KUPAC.
(d) Imajte na umu da ako je Roba isporučena sa bilo kakvim poklonom u tom slučaju zaključen je Ugovor o poklonu koji se raskida istovremeno sa otkazom Ugovora od strane Potrošača u skladu sa članom 5. ovih Opštih uslova. Shodno navedenom, vi morate da vratite Robu zajedno sa poklonom i sa svim drugim ostvarenim pravima. Ukoliko ne vratite primljeno po Ugovoru o poklonu to će se smatrati neosnovanim bogaćenjem. Ukoliko korist/profit pribavljena neosnovanim bogaćenjem ne može biti vraćena FROGIES je ovlašćen da traži novčanu kompenzaciju u iznosu uobičajne cene.
(e) Obavezni ste da se o Robi koja se kod vas nalazi starate kao dobar domaćin i isključivo ste odgovorni za umanjenu vrednost Robe koja nastane kao posledica rukovanja Robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
(f) Ako dobijete pogrešan proizvod od poručenog ili pogrešnu veličinu od poručene nepohodno je da na našem sajtu popunite obrazac za povraćaj robe. Nakon popunjavanja zahteva javite nam i poslaćemo Vam kurirsku službu da preuzme paket. Nakon popunjavanja zahteva dobićete automatski generisan e-mail, i zanemarite deo u kome piše da paket šaljete o Vašem trošku jer u ovom slučaju mi šaljemo nalog kurirskoj službi da preuzme paket od Vas.
5.5 Vraćanje novca
(a) FROGIES će vam vratiti novac za Robu koju ste vratili u skladu sa članom 5. Opštih uslova ali ćemo naknadu umanjiti za iznos jednak umanjenju vrednosti Robe koji je nastao kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
(b) FROGIES će vam takođe nadoknaditi troškove inicijalne isporuke ali samo do iznosa cene standardne isporuke. FROGIES nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih troškova koji su posledica izričitog zahteva Potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju smo ponudili.
(c) Nakon refundiranja, dobićete e-mail sa potvrdom sa detaljnim informacijama o vraćenom iznosu i robi koju je FROGIES dobio od vas. Vratićemo novac na vaš račun, koji ste naveli u onlajn obrascu za vraćanje. FROGIES će vam vratiti novac u roku od 14 kalendarskih dana od datuma isporuke obaveštenja o otkazivanju, ili ranije ako FROGIES primi robu za koju je obezbeđen povraćaj, ili ako možete da dokažete da nam je roba već vraćena.Vratićemo vam novac nakon što primimo i proverimo vraćenu robu u našem centralnom skladištu u Laliću.
(d) FROGIES će izvršiti povraćaj novca u roku od 14 dana od kada primi Obrazac za odustanak od ugovora ali ne pre nego što FROGIES primi nazad Robu koju vraćate ili dokaz da je Roba poslata nazad FROGIES-u.
6. SAOBRAZNOST ROBE UGOVORU
6.1 U skladu sa Zakonom FROGIES je odgovoran za svaku nesaobraznost robe Ugovoru koja se javi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na Potrošača
6.2 Smatra se da je rizik prešao na Potrošača trenutkom predaje robe Potrošaču ili trećem licu koje on odredi.
6.3 Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
6.4 FROGIES je dužan da isporuči robu koja je saobrazna Ugovoru. Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna Ugovoru: ako odgovara opisu koji je dao FROGIES i ako ima svojstva robe koju je FROGIES pokazao Potrošaču kao uzorak ili model; ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Potrošač nabavlja, a koja je bila poznata FROGIES-u ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja Ugovora; ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste i ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe datim od strane FROGIES-a, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
6.5 FROGIES odgovara za nesaobraznosti isporučene robe Ugovoru ako: je postojala u času prelaska rizika na Potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost FROGIES znao; se pojavila posle prelaska rizika na Potrošača, a potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na Potrošača i ako je Potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je FROGIES izjavio da je roba saobrazna Ugovoru.
6.6 FROGIES je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja.
6.7 FROGIES ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja Ugovora Potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna Ugovoru ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je dao Potrošač.
6.8 Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, Potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida Ugovor.
6.9 Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost Potrošača.
6.10 Ako se nesaobraznost pojavi po isteku roka od šest meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, Potrošač ima pravo da bira da FROGIES nesaobraznost robe otkloni opravkom ili zamenom. Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće, Potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid Ugovora ako: nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku; ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako FROGIES nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku; opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Potrošača zbog prirode robe i njene namene i ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za FROGIES.
6.11 Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine Ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost Potrošača.
6.12 Potrošač ne može da raskine Ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
6.13 FROGIES će snositi sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila Ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke.
7. OBAVEŠTENJE O NAČINU IZJAVLJIVANJA REKLAMACIJA, NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA I NAČINU POSTUPANJA PO PRIMLJENIM REKLAMACIJAMA
7.1 Saglasno Zakonu obaveštavamo vas da reklamacije na robu kupljenu putem Vebsajta možete izjaviti elektronski na imejl adresu [email protected] poštom na adresu Jugoslovenska 59 Lalić 25234 ili telefonom na broj 011 3818184. Prilikom izjavljivanja reklamacije dužni ste da dostavite robu na koju se reklamacija odnosi, kao i račun na uvid ili drugi dokaz o kupovini te robe (kopija računa, slip i sl.).
7.2 Prilikom dostavljanja nošene robe koju reklamirate, niste dužni da dostavite ambalažu.
7.3 Nakon prijema reklamacije izdaćemo vam pisanu potvrdu ili ćemo vas elektronskim putem obavestiti da potvrđujemo da smo primili vašu reklamaciju, odnosno saopštićemo vam broj pod kojim je zavedena vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
7.4 Najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju. Odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
7.5 Obaveštavamo vas da smo dužni da postupimo u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko smo dobili vašu prethodnu saglasnost.
7.6 Ukoliko iz objektivnih razloga nismo u mogućnosti da udovoljimo vašem zahtevu u roku koji je dogovoren, dužni smo da vas o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavestimo i navedemo rok u kojem ćemo je rešiti, kao i da dobijemo vašu saglasnost, što smo u obavezi da evidentiramo u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacije moguće je samo jednom.
7.7 Robu namenjenu reklamaciji poslati očišćenu, bez svih nečistoća i higijenski ispravnu.
7.8 Kada se ne može ostvariti pravo na garanciju
Pravo na garanciju se ne može ostvariti:
- za robu prodatu po nižoj ceni zbog nedostatka zbog kojeg je ugovorena niža cena,
- za habanje robe uzrokovano njenom uobičajenom upotrebom,
- u slučaju korišćene robe, za nedostatak koji odgovara stepenu korišćenja ili istrošenosti koji je roba imala kada ste je preuzeli, ili
- ako to proizilazi iz prirode robe.
8. ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA I PRIVATNOST
8.1 FROGIES ovim putem izjavljuje da se svi Lični podaci smatraju privatni i poverljivi i da sa njima postupa u skladu sa Politikom Privatnosti.
8.2 Ocene i recenzije
Nakon što je porudžbina poslata i isporučena, poslaćemo vam naš obrazac za procenu putem mejla, gde možete oceniti kvalitet proizvoda.
Popunjavanjem, saglasni ste da ostavljate lične podatke u obrascu za procenu.Recenzije koje objavljujemo su isključivo od kupaca koji su zaista kupili recenzirane proizvode u našoj e-prodavnici i označeni su sa „„verifikovali kupci““.Pre objavljivanja recenzija, sve recenzije analiziramo na osnovu različitih karakteristika kao što su blagovremenost, dužina, korisnost recenzije, itd., čime se izbegava mogućnost da se recenzije zloupotrebe u nepoštene svrhe i prakse.Mi ni na koji način ne ugrožavamo objektivnost i istinitost datih recenzija. Ne utičemo na krug kupaca kojima se šalje upitnik.Kupci ne dobijaju nikakvu nagradu za pozitivne kritike.Zadržavamo pravo da izbrišemo recenzije koje su klevetničke ili sadrže vulgaran jezik (mi ćemo ih izbrisati).U izuzetnim slučajevima, možemo da intervenišemo u delu pregleda teksta koji sadrži uvredljiv jezik, nezakonit sadržaj ili koji nije povezan sa proizvodom ili njegovom ocenom. U ovom slučaju, pored procene teksta se stavlja napomena koja označava da je tekst ispravljen iz razloga navedenih u ovim uslovima.Kupac neće moći da uređuje recenziju nakon što je objavljena. Ako kupac želi da ukloni recenziju, može da zatraži od nas da to uradimo putem e-pošte.FC Ekom,s.r.o. može kontaktirati kupca koji je objavio recenziju na navedenu adresu e-pošte. Lični podaci kupca se obrađuju u skladu sa Izjavom o privatnosti.
9. DODATNE USLUGE
9.1 "Poklon pakovanje" je usluga u kojoj naručenu robu pakujemo u poklon kutiju. " Garancije pošiljke " je usluga u kojoj imate sigurnost dostave, ako se desi da dostavljač ošteti pošiljku, zahvaljujući ovoj usluzi rešićemo za Vas reklamaciju sa dostavljačem. Naknada za obe usluge je jednokratna, plaća se odmah nakon izvršene porudžbine i ne može se povratiti. Nije moguće odustati od usluge ako je roba već spakovana / ako kupac odabere ovu uslugu.
9.2 Osiguranje pošiljke je usluga u kojoj možete biti sigurni da će vaša porudžbina biti prioritetno spakovana iz magacina. U slučaju porudžbine gde čekamo isporuku proizvoda od dobavljača, mi ćemo upakovati porudžbinu odmah nakon što je Roba zaprimljena u magacin. Zahvaljujući našoj usluzi garancije pošiljke, ne morate čekati da se situacija reši u zakonskom roku u slučaju oštećenja ili gubitka. Sve što treba da uradite je da nam prijavite i dokumentujete gubitak ili oštećenje pošiljke i mi ćemo vam što pre refundirati oštećenu ili izgubljenu robu.
10. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI
10.1 Mi nećemo prihvatiti odgovornost za nemogućnost za postupanje u skladu sa uputstvima za negu, koja se nalaze na Robi ili u njenom pakovanju.
10.2 Mi ćemo preduzeti sve razumne napore, koliko je to u našoj moći, da detalji o vašoj porudžbini i plaćanju budu sigurni, ali se nećemo smatrati odgovornim ako pored svih naših napora i preduzetih mera treće lice neovlašćeno pristupi podacima koje ste dali prilikom pristupa ili naručivanja na Vebsajtu.
U slučaju da je kupac paket preuzeo od kurira, kupac je u potpunosti odgovoran za sadržaj paketa. Ako u paketu nedostaju proizvodi, kontaktirajte službu za dostavu za protokol potraživanja. Bez protokola za žalbe od prevoznika nije moguće zahtevati gubitak proizvoda. Takav zahtev neće biti prihvaćen
10.3 Nećemo se smatrati odgovornim za bilo kakvu direktnu, indirektnu, slučajnu ili posledičnu štetu ili gubitak profita ili druge nematerijalne imovine u meri u kojoj je to moguće važećim propisima. Ovo isključenje se odnosi i na slučajeve o kojima smo obavešteni, o kojima smo znali ili morali znati da je šteta moguća. Ništa u ovim Opštim uslovima neće ograničiti ili iskuljučiti odgovornost FROGIES-a u skladu sa važećim propisima. U svakom slučaju i do granice dozvoljene važećim propisima naša ukupna odgovornost za štetu u vezi sa Ugovorom je strogo ograničena na nabavnu cenu robe koju ste kupili.
10.6 Zahtev za pošiljku
U slučaju gubitka pretplaćenog paketa tokom transporta, postupak će biti sledeći:
1. Redosled kojim je kupac osigurao pošiljku - uplata će se vratiti kupcu nakon 10 dana od datuma slanja pošiljke.
2. Porudzbina bez osiguranja pošiljke - rok za postupanje po prigovoru je 30 dana od prijema informacija o gubitku pošiljke.
11. DOGAĐAJI VIŠE SILE
11.1 Nećemo se smatrati odgovornim za bilo kakvu nemogućnost ispunjenja ili odlaganje ispunjena bilo koje naše obaveze u skladu sa Ugovorom ukoliko je to događajima koji su izvan naše kontrole (“Viša Sila”).
11.2 Viša Sila uključuje bilo kakav akt, događaj, propust ili incident van naše kontrole koji uključuje (bez ograničenja) sledeće:
i. štrajkove, lok-out ili druge vrste industrijske akcije, vanredno stanje
ii. javne nerede, pobune, invazije, terorističke napade ili pretnje terorističkim napadima, rаt (оbjavljen ili ne) ili opasnosti od pripreme za rat;
iii. požare, eksplozije, оluje, poplave, zemljotrese, sleganje tla, epidemije ili druge prirodne katastrofe;
iv. nemogućnost korišćenja železnice, brodova, aviona, motornog transporta ili drugih sredstava javnog ili privatnog prevoza
v. nemogućnost korišćenja javnih ili privatnih telekomunikacionih mreža;
vi. akte, odluke, propise, zakone ili restrikcije bilo koje vlade.
10.3 Smatraće se da je izvršenje Ugovora sa naše strane suspendovano za vreme trajanja Više Sile i naše pravo da ispunimo svoje obaveze po prestanku Više Sile će se produžiti za period trajanja Više Sile. Mi ćemo upotrebiti razumne napore da nađemo rešenje kojim će naše obaveze u skladu sa Ugovorom uprkos postojanju Više Sile biti ispunjene.
12. PRIMENJIVO PRAVO I NADLEŽNOST
12.1 Primenjivo pravo
(a) Na ove Opšte uslove i Ugovor će se primenjivati pravo Republike Srbije.
12.2 Nadležnost
(a) Do granica koje omogućava zakon koji reguliše pitanja rešavanja sukoba nadležnosti bilo kakav spor koji proistekne iz ili u vezi sa Ugovorom ili njegovim predmetom biće rešen pred sudovima Republike Srbije (uključujući neugovorne sporove i tužbe).
FROGIES doo Lalić [sa sedištem u adresi Jugoslovenska 59 Lalić, Republika Srbija, registrovano kod Agencije za privatne matične knjige pod matičnim brojem: 21154253] (u daljem tekstu„ Kompanija “), zaključeno je 31. marta 2020. godine sa generalnim direktorom, g. Ivanom Valentom (u daljem tekstu „generalni direktor“) sledećih ugovora:
Ugovor o zajmu
U skladu sa ugovorom o zajmu, strane su potvrdile svoj prethodni usmeni dogovor da Kompanija FROGIES , generalnom direktoru pozajmi novac u ukupnom iznosu od 6.244.699,59 dinara uz kamatnu stopu od 2% i dogovorile su visinu i način otplate u mesečnim ratama. https://i.factcool.com/agreement/Set-off_agr._final.docx.pdf
Ugovor o zakupu
Na osnovu ugovora o zakupu, strane su potvrdile svoj prethodni usmeni dogovor o zakupu prostorija u kojima kompanija FROGIES posluje. Ugovor su zaključili generalni direktor kao zakupodavac i kompanija kao zakupac, a na osnovu ugovora ima pravo na zakup u iznosu od 29.500 dinara mesečno.
Izmena ugovora o zakupu motornih vozila
Pored Ugovora o zakupu motornih vozila od 02.02.2020. Godine, u kojem je generalni direktor zakupodavac i kompanija kao zakupac, strane su ispravljale pogrešno navedeni iznos zakupa u ugovoru u skladu sa stvarnim iznosom od 11.800 dinara mesečno i prilagodile način plaćanja zakupa. U isto vreme, strane su potvrdile da Ugovor zamenjuje sve prethodne sporazume koji se odnose na ovo pitanje. Ostale izmene ugovora sastojale su se od dopune engleske verzije ugovora i tehničkih prilagođavanja koja se odnose na gore navedene promene.
Ugovor o prebijanju potraživanja
U Ugovoru o prebijanju potraživanja strane su potvrdile svoj prethodni verbalni dogovor o prebijanju gore pomenutih potraživanja i prilagodile način prebijanja.
13. OPŠTE ODREDBE
13.1 Intelektualna svojina i pravo upotrebe
(a) Osim ukoliko nije drugačije predviđeno, autorska prava i druga prava intelektualne svojine koja predstavljaju sadržaj Vebsajta su vlasništvo FROGIES-a ili FROGIES poseduje odgovarajuće licence. Bilo kakav pristup ili upotreba Vebsajta iz razloga koji nisu lični i nekomercijalni je zabranjena.
(b) Nijedan deo Vebsajta ne sme biti reprodukovan ili skladišten na bilo kom drugom vebsajtu ili uključen u bilo koji sistem javnih ili privatnih elektronskih preuzimanja bez našeg pismenog odobrenja.
(c) Vi prihvatate i saglasni ste da je materijal i sadržaj koji se nalazi na Vebsajtu učinjen dostupnim radi vaše privatne nekomercijalne upotrebe i da bi vi mogli (ukoliko je potrebno za kupovinu Robe) preuzeti taj materijal i sadržaj samo na hard drajv jednog kompijutera za takve svrhe. Bilo koja druga upotreba materijala ili sadržaja Vebsajta strogo je zabranjena.
(d) Vi se slažete da nećete (i da nećete asistirati ili pomagati bilo kojoj trećoj strani) kopirati, reprodukovati, prenositi, prikazivati, distribuirati, komercijalno eksplatisati ili kreirati derivative takvog materijala i sadržaja.
(e) Vi ste svesni da niste ovlašćeni da koristite registrovane žigove, nazive marki, kompanijska obeležja, logo itd. FROGIES-a ili njegovih ugovornih partnera.
13.2 Zakonitost
(a) Vebsajt može biti upotrbljivan samo za zakonite svrhe na zakonit način. Vi ste dužni da postupate u skladu sa svim primenjivim zakonima, statutima i propisima u odnosu na Vebsajt i bilo koju transakciju sprovedenu putem Vebsajta.
13.3 Pismena komunikacija
(a) Primenjivi propisi predviđaju da neke informacije ili komunikacija koju vam šaljemo mora biti u pismenom obliku. Kada koristite Vebsajt vi ste saglasni da komunkacija sa nama bude uglavnom elektronska. Mi ćemo vas kontaktirati putem imejla ili vam obezbediti informaciju postavljanjem na Vebsajt. Vi ste saglasni na elektronski način komunikacije i shvatate da svi ugovori obaveštenja, informacije i drugi oblici komunikacije koju mi obezbeđujemo elektronski je u skladu sa svim pravnim zahtevima koji su potrebni za pismenu formu. Ovi uslovi ne diraju vaša zakonska prava.
(b) Pravila elektronske komunikacije
Imejl sa prilogom/zima koji je poslat sa servera @frogies.rs je vlasništvo FC ecom (dalje: Frogiesd.o.o.) i kreiran je za primaoca/ce kome je i poslat. Ako ste mejl primili greškom, trebalo bi da o tome odmah obavestite pošiljaoca i stručne službe FROGIES-a na sledeću adresu: [email protected] takođe treba da imejl odmah obrišete sa Vašeg računara. Svaki imejl koji je sa servera @frogies.rs spada u poslovnu komunikaciju šta znači da se svaki imejl smatra poslovnom tajnom FROGIES kompanije.
Imejl može da sadrži tajne i poverljive informacije i podatke koji spadaju u službene tajne državnih organa, poslovne poverljive informacije drugih firmi kao i lične podatke fizičkih lica, takođe i informacije koje podležu zaštiti kako zakonskih, tako i internih propisa Frogies-a, i kojima se rukuje prema specijalnim propisima. Takođe imejl može sadržati i podatke koji su namenjeni samo za primaoce. Neovlašćeno i nedozvoljeno korišćenje, raspolaganje i rukovanje sa ličnim podacima van propisa povlači odgovornost u skladu sa zakonom o GDPR-u.
Izraženi stavovi i mišljenja u imejlu nisu pravno-obavezujuća mišljenja i stavovi firme FACTCOOL, stoga FROGIES ne odgovara, niti garantuje, za bilo koje mišljenje, zahtev, zaključak, preporuku ponudu i/ili ugovornu obavezu koja se ostvaruje ovim vidom komunikacije. Ako vam isti trebaju sa ciljem informisanja ili poslovanja sa FROGIES- om, obratite se ovlašćenim licima FACTCOOL d.o.o. Odžaci na poslovno razumljiv način.
Zakonom je zabranjeno svako neovlašćeno širenje, distribucija, kopiranje, umnožavanje, prosleđivanje, štampanje i objavljivanje delova i/ili celine određenih podataka koje mejl ili stranica sadrži. Neovlašćeno korišćenje i prosleđivanje imejl-a ili informacija iz imejl-a na bilo koji način, može izazvati Vašu materijalnu, disciplinsku pa i krivičnu odgovornost zavisno od vrste korespondencije i samog sadržaja konkretnog imejl-a, a u skladu sa zakonskim propisima i internim aktima FROGIES-a.
Za potencijalne poslednice (kao što su štetni kod ili kompjuterski virus, informacije koje sadrži imejl, zloupotreba mejla i njegovog sadržaja) koje može bilo koje lice pretrpeti s obzirom na razvijenost elektronskog saobraćaja FROGIES ne snosi odgovornost
13.4 Prenos prava i obaveza
(a) Ugovor zaključen između vas i nas je obavezujući za nas i vas i na naše odgovarajuće pravne sledbenike i naslednike.
(b) Vi ne možete transferisati, dodeliti, opteretiti ili na drugi način raspolagati sa Ugovorom, ili bilo kojim drugim pravom koje proističe iz Ugovora bez naše prethodne pismene saglasnosti.
(c) Mi možemo transferisati, dodeliti, opteretiti, podugovoriti ili na drugi način raspolagati sa Ugovorom, ili bilo kojim drugim pravom koje proističe iz Ugovora u bilo koje vreme tokom trajanja Ugovora.
13.5 Razdvajanje
Ukoliko se bilo koji deo ovih Uslova bude smatrao nezakonitim, ništavnim ili neizvršivim tada će se ta odredba smatrati da je odvojena od ovih Opštih uslova i neće uticati na valjanost i izvršivost bilo koje druge odredbe ovih Opštih uslova.
13.6 Odricanje
(a) Nikakvo odricanje s naše strane neće se tumačiti kao odricanje od bilo kakvog postupka ili uspeh u kršenju bilo kojih odredaba
13.7 Celovitost Ugovora
(a) Namera nam je da se oslonimo na ove Opšte uslove i sve dokumente na koje se ovi Opšti uslovi pozivaju u vezi sa predmetom bilo kakvog ugovora. Dok mi prihvatamo odgovornost za izjave i prezentacije koje su izvršili naši autorizovani agenti, molimo vas da pitate da vam izmene ovih Opštih uslova budu dostavljeni u pismenoj formi.
13.8 Vreme isporuke
Ukupno vreme dostave može da varira u zavisnosti od vremena isporuke proizvoda od dobavljača, brzine rada Carinske službe i vremena prenosa pošiljke do krajnjeg odredišta kao i od okolnosti na koje ne možemo uticati.
13.9 Naše pravo da menjamo ove Opšte uslove
(a) Mi imamo pravo da revidiramo i izmenimo ove Opšte uslove u bilo koje doba. Na prava i obaveze proistekle na osnovu vaše porudžbine primenjivaće se Opšti uslovi važeći u momentu izdavanja porudžbine osim ako je potrebno izvršiti izmene Opštih uslova u skladu sa zakonom ili odlukom vlade (u kom slučaju će se izmene primenjivati na porudžbine koje ste vi ranije dostavili), ili ako vas obavestimo o promenama ovih Opštih uslova pre nego što vam pošaljemo Odobrenje porudžbine (u kom slučaju će se smatrati da ste prihvatili promene Opštih uslova osim ukoliko nas ne obavestite da ne prihvatate izmenu Opštih uslova u roku od sedam dana od dana prijema Robe). Ukoliko se ne slažete sa izmenama ovih Opštih uslova prestanite da koristite Vebsajta. Ukoliko nastavite da koristite Vebsajt smatraće se da ste prihvatili izmenu Opštih uslova.
(b) Zadržavamo pravo da modifikujemo ili povučemo, privremeno ili trajno ovaj Vebsajt (ili bilo koji njegov deo) sa ili bez bilo kakvog obaveštenja i vi ste saglasni da nećemo biti odgovorni vama niti trećem licu za bilo kakvu modifikaciju ili povlačenje Vebsajta iz upotrebe.
14. USLOVI KORIŠĆENJA POKLON VAUČERA I KODOVA ZA SNIŽENJE (vaučeri, kuponi za popust)
Nakon prijema predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora, Ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača ga prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način, imajući u vidu predlog potrošača (npr. vođenje postupka elektronskim putem, izbor tela najbližeg boravištu potrošača i sl.).
Lista tela za vansudsko rešavanje sporova je dostupna na sledećem linku: https://zastitapotrosaca.gov.rs/ekiosk/AlternativeDisputeResolution