BESPLATNA DOSTAVA

ISPORUKA ODMAH

POVRAĆAJ ROBE DO 60 DANA

NOVI POPUSTI I AKCIJE SVAKOG DANA

011/ 381 81 84

Lista želja

0

Korpa

Korpa

Vaša korpa je prazna!

Hajde da to promenimo!

-0 din.

0 din.

Idite u korpu

MENU

Dostava i plaćanje

Sve naše pošiljke se dostavljaju kurirskim službama. Prilikom kreiranja porudžbine potrebno je uneti mesto isporuke gde ćete biti dostupni tokom dana. Ukoliko je mesto isporuke Vaš posao, potrebno je pored imena navesti i naziv kompanije u koju želite da isporučite paket. O svakom koraku Vaše porudžbine, kao i isporuci pošiljke, obavestićemo Vas putem e-pošte. 

Troškovi   isporuke 

Cena za poštarinu uključuje naknadu za slanje i posebnu naknadu za plaćanje  pouzećem  99,00 din. 

Pregled naknada u vezi sa isporukom robe: 

Plaćanje  pouzećem

Dostava na adresu:

za kupovinu preko 7.999,00 din. - besplatna dostava *  (ukoliko odaberete kurirsku službu AKS) + naknada za plaćanje  pouzećem od 99,00 din.
- dostava je 349,00 din. (ukoliko odaberete AKS kurisku službu) + naknada za plaćanje  pouzećem u iznosu od 99,00 din.
- dostava je 399,00 din. (ukoliko odaberete City Express kurirsku službu) + naknada za plaćanje  pouzećem u iznosu od 99,00 din.

Najbolja dostava na adresu kurirskim službama  

Dostava do mesta preuzimanja paketa:
za kupovinu preko 7.999,00 din. - besplatna dostava *  (ukoliko odaberete AKS kurirsku službu) + naknada za plaćanje  pouzećem od 99,00 din.
- dostava je 349,00 din. (ukoliko odaberete AKS kurisku službu) + naknada za plaćanje  pouzećem u iznosu od 99,00 din.
- dostava je 399,00 din. (ukoliko odaberete City Express kurirsku službu) + naknada za plaćanje  pouzećem u iznosu od 99,00 din.

Važna informacija:
Preporučujemo otvaranje pošiljke odmah nakon  prijema pošiljke radi provere da roba nije oštećena, čak i ako pakovanje robe nije oštećeno. Ako pošiljka pokazuje znakove oštećenja prilikom isporuke, odbijte da je prihvatite! Ukoliko dođe do ove neprijatne situacije, obavestite nas odmah (ali najkasnije narednog radnog dana) o situaciji putem e-pošte na [email protected] . Situacija će se rešiti u najkraćem mogućem roku. 
U slučaju da kupac primi pošiljku od kurira, kupac je u potpunosti odgovoran za eventualne reklamacije. Bez reklamacionog protokola od prevoznika nije moguće tražiti naknadu štete. Takav zahtev neće biti prihvaćen.